Skorzystaj z naszej aplikacji

Jeśli cierpisz, doświadczasz życiowych trudności, nie ma w Twoim najbliższym otoczeniu osoby, z którą możesz szczerze porozmawiać, potrzebujesz porady, wsparcia, pomocy w podjęciu ważnej życiowej decyzji - nie zostawaj ze swoim smutkiem sam, daj sobie szansę i pozwól sobie pomóc już dzisiaj.

W przypadku problemów z aplikacją prosimy o kontakt poprzez formularz.


Zapraszamy do kontaktu szczególnie:

- osoby mające utrudniony dostęp do specjalisty,
- osoby w pilnej potrzebie skorzystania z pomocy psychologicznej,
- osoby, którym zależy na zachowaniu anonimowości,
- osoby z niepełnosprawnością,
- osoby z małych miejscowości,
- osoby wychowujące małe dzieci,
- osoby przebywające za granicą,
- osoby, dla których kontakt online z terapeutą może być pierwszym krokiem do podjęcia decyzji o bezpośredniej psychoterapii.


Niezależnie gdzie jesteś, możesz się z nami skontaktować

Porada psychologiczna przez aplikację jest dobrym rozwiązaniem dla osób, które lubią pisać i potrafią wyrażać swoje stany emocjonalne. Opisz szczegółowo trudność, która sprawia, że sięgasz po pomoc psychologa. Napisz na czym polega Twój problem, jak próbowałaś/eś go rozwiązać i jakie przyniosło to efekty. Co chcesz aby się zmieniło w Twoim życiu, w Twoim zachowaniu, emocjach i myślach, po czym poznasz, że jest lepiej.

Rozmowa przez aplikację jest zupełnie inną formą komunikacji z psychologiem niż spotkanie w gabinecie. Pisząc wiadomość łatwiej skupić się na sobie i swojej sprawie, z pewnym pominięciem reakcji odbiorcy. W takim wypadku można poczuć się bezpieczniej, na pewno również anonimowo. Czasem nasze problemy są dla nas wstydliwe, trudne i bardzo stresujące. Spotkanie z psychologiem „twarzą w twarz” może się okazać ponad nasze siły.

Pisanie o bolesnym doświadczeniu bywa emocjonalnie łatwiejsze niż mówienie. Słowo pisane pozwala na zdystansowanie się do własnej opowieści. Z drugiej strony, brak w tym momencie bezpośredniego kontaktu z odbiorcą redukuje lęk przed jego reakcją. To sprawia, że osoba może stać się bardziej odważna i otwarta.

Napisanie wiadomości często jest pierwszą okazją do podzielenia się z kimś swoją, skrywaną przez lata tajemnicą. Jeśli odbiorcą jest psycholog, przekaz ten trafia do osoby przygotowanej na przyjęcie takiego wyznania i ukierunkowanie dalszej pracy nad sobą.


Zalety naszej aplikacji

Poufność

Nikt z Twojego otoczenia nie musi wiedzieć.

Swoboda

Masz swobodę i bezpieczeństwo wypowiedzi.

Anonimowość

Z nami jesteś anonimowy.

Oszczędność

Oszczędzasz swój czas i pieniądze.

Bez stresu

Możesz wcześniej przemyśleć o czym chcesz napisać.

Rozwiązanie

Współpracujemy tylko z dyplomowanymi psychologami. Dokładamy wszelkich starań aby rozwiązać problem.


Jedna porada

PLN 37

99

Otrzymujesz:

- Jedną poradę bądź wsparcie

- Nawet do kilkunastu wiadomości

- Kontakt z dyplomowanym psychologiem

- Dostęp z telefonu bądź komputera

Pięć porad

PLN 149

99

Otrzymujesz:

- Pięć porad bądź wsparć

- Nawet do kilkunastu wiadomości

- Kontakt z dyplomowanym psychologiem

- Dostęp z telefonu bądź komputera

Oszczędzasz

21% na każdej poradzie

Trzy porady

PLN 99

99

Otrzymujesz:

- Trzy porady bądź wsparcia

- Nawet do kilkunastu wiadomości

- Kontakt z dyplomowanym psychologiem

- Dostęp z telefonu bądź komputera

Oszczędzasz

12% na każdej poradzie


Najczęściej zadawane pytania

Co oznacza jedna porada bądź wsparcie?

Jedna porada bądź wsparcie oznacza do kilkunastu wymienionych z psychologiem wiadomości. Psycholog decyduje, kiedy zakończy poradę lub czy zadać dodatkowe pytania.

Co jeśli zapomniałem zapisać o czymś ważnym?

Psycholog w takich przypadkach poprosi o doprecyzowanie, jeśli uzna, że jest to potrzebne.

Ile będę czekać na odpowiedź psychologa?

Staramy się odpowiadać na bieżąco, lecz czasem jest to niemożliwe. Dołożymy wszelkich starań aby czas oczekiwania na odpowiedź nie przekroczył trzech dni roboczych.

Czy nikt się nie dowie, że kontaktuję się z psychologiem?

My nie udostępnimy takich informacji nikomu. Zalecamy również, aby wylogowywać się z aplikacji mobilnej po zakończeniu użytkowania. Prosimy również nie podawać swoich danych osobistych.

Ile mogę mieć jednocześnie otwartych porad?

W przypadku kontaktu przez email można mieć otwartą jedną poradę. W przypadku aplikacji mobilnej nie ma ograniczeń. Należy pamiętać, że mając otwarte porady na telefonie kontakt przez email będzie zawsze zwracał informację o braku możliwości rozpoczęcia nowej porady.

Nie mogę dokonać zakupu przez aplikację mobilną.

W tym przypadku można zakupić pakiety przez PayU. Następnie należy kliknąć w przycisk synchronizacji w aplikacji na telefonie (Działa tylko na telefonach z systemem Android. Regulamin firmy Apple zabrania takiej synchronizacji). Pakiety zostaną zsychronizowane, pod warunkiem że opłata przez PayU nastąpiła z użyciem tego samego adresu email co logowanie do aplikacji.

Kupiłem pakiet przez PayU, ale nie widzę go na telefonie.

Należy kliknąć w przycisk synchronizacji w aplikacji na telefonie (Działa tylko na telefonach z systemem Android. Regulamin firmy Apple zabrania takiej synchronizacji). Pakiety zostaną zsychronizowane, pod warunkiem że opłata przez PayU nastąpiła z użyciem tego samego adresu email co logowanie do aplikacji.

Kupiłem pakiet na telefonie, czy mogę kontaktować się przez email?

Tak, pod warunkiem, że email będzie wysłany z tego samego konta, które zostało użyte do zalogowania się w aplikacji na telefon (Działa tylko w przypadku zakupu z telefonu z systemem Android. Regulamin firmy Apple zabrania takiej synchronizacji).

Kupiłem pakiet przez PayU, czy mogę go wykorzystać na telefonie?

Tak, pod warunkiem zalogowania się do aplikacji na telefonie na ten sam adres email, który został podany przy płatności (Działa tylko na telefonach z systemem Android. Regulamin firmy Apple zabrania takiej synchronizacji).

Kupiłem pakiet przez Apple/Google ale wystąpił błąd i nie mam dostępnych pakietów.

Prosimy o kontakt przez formularz. Sprawdzimy, czy w systemie Apple/Google istnieje wpłata, jeśli istnieje to zasilimy konto ręcznie. Następne trzeba będzie kliknąć w przycisk synchronizacji w aplikacji na telefonie.

Zakupiłem pakiet przez PayU a system odpowiada, że nie mam dostępnych pakietów.

Prosimy o kontakt przez formularz. Sprawdzimy, czy w systemie PayU istnieje wpłata, jeśli istnieje to zasilimy konto ręcznie.

Dlaczego muszę podawać adres email?

Adres email jest identyfikatorem użytkownika. Adres email jest łącznikiem, po którym system rozpozna użytkownika. Adres email nie jest nigdzie udostępniany i może być usunięty z systemu na prośbę użytkownika. W tym celu należy wypełnić formularz.


Regulamin